Jornada de portes obertes a l’EDAR Sant Celoni el pròxim dissabte 8 de juny

Per formar part d’aquesta visita guiada, que començarà a les 12 hores, cal formalitzar inscripció prèvia a través de la pàgina web fundaciorivus.cat

L’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR) Sant Celoni obrirà les seves portes el pròxim dissabte 8 de juny, a les 12 hores, per dur a terme una visita guiada adreçada a tota la ciutadania.

L’activitat, organitzada per la Fundació RIVUS i el Consorci Besòs Tordera, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Celoni, s’inclou dins el cicle de visites “Vols conèixer el viatge de les aigües invisibles?” i té per objectiu difondre i explicar in situ la gran tasca que fan aquest tipus d’instal·lacions per rebre, tractar i retornar al medi natural l’aigua residual que generen llars, indústries i tota mena d’establiments de manera diària.

La visita, amb una durada prevista de dues hores, és gratuïta i requereix inscripció prèvia en aquest enllaç, ja que té aforament limitat.

Vegeu ubicació de la instal·lació aquí.