CUM RIVIS: voluntariat i responsabilitat

La Fundació RIVUS vol esdevenir l’espai que aglutini i sumi sinergies de diferents sectors: ciutadania, voluntariat, entitats, sector empresarial, administracions, etc.

Ets una entitat o una empresa que es preocupa per la millora del seu entorn? Ets una empresa compromesa amb la RSC i vols fer accions amb els teus empleats per treballar la conscienciació ambiental? Vols que també hi participin les seves famílies? Ets un municipi i t’agradaria oferir a la ciutadania activitats per donar a conèixer el patrimoni natural? Vols aportar el teu granet de sorra per fer que tot això sigui possible? A la Fundació RIVUS volem comptar amb tu!

Tots podem contribuir d’una manera o una altra a la millora i conservació dels espais fluvials: vols formar-ne part?