CUM RIVIS: voluntariat i responsabilitat

La Fundació RIVUS vol esdevenir l’espai que aglutini i sumi sinergies de les diferents sensibilitats mediambientals: ciutadania, voluntaris, entitats, sector empresarial, administracions, etc. Tots podem contribuir d’una manera o una altra a la millora, preservació i promoció dels espais fluvials.

Ets una entitat ecologista o una empresa que es preocupa per la millora del seu entorn? Ets una empresa compromesa amb la RSC i vols fer accions amb els teus empleats per treballar-hi la conscienciació mediambiental? Vols que també hi participin les seves famílies? Ets un municipi i t’agradaria oferir a la ciutadania activitats per donar a conèixer el patrimoni natural que els hi envolta? Vols aportar el teu granet de sorra per fer que tot això sigui possible?

La Fundació RIVUS vol comptar amb tu per desenvolupar millor aquestes tasques i que cada vegada siguem més els amics dels rius, que disposem de més recursos i més col·laboradors compromesos per portar-les a terme amb l’objectiu d’assegurar un futur millor.

En definitiva, vols formar part de la família dels “amics dels rius”?