Consell Assessor

La finalitat dels consells assessors és oferir orientació i expertesa en els diferents àmbits de les finalitats i activitats fundacionals, per tal de garantir l’èxit de les iniciatives i la tasca de la Fundació. En aquests moments, la Fundació compta amb un Consell Assessor Científic-Tècnic format per membres de reconeguda trajectòria professional en els seus diferents àmbits.

Membres del Consell Assessor Científic-Tècnic

• Martí Boada, president del Consell Assessor Científic/Tècnic. Doctor en Ciències Ambientals, geògraf i naturalista.
  • Manel Poch, catedràtic d’Enginyeria Química de l’Institut de Medi Ambient de la Universitat de Girona (UdG).
  • Jaume Oliver, Tècnic Superior de Cultura i Patrimoni a l’administració local i Professor Associat d’Història.
  • Manel Isnard, biòleg i responsable de Medi Fluvial del Consorci Besòs Tordera.
  • Begoña Martínez, química i Cap de Territori del Consorci Besòs Tordera.
  • Joan Vila, expresident de la Fundació RIVUS i del Consorci Besòs Tordera.
  • Mercè Fernández, periodista i responsable de Comunicació i Promoció del Consorci Besòs Tordera i de la Fundació RIVUS.
  • Sònia Sànchez Mateo, secretària del Consell Assessor Científic/Tècnic. Doctora en Ciències Ambientals, biòloga, tècnica de la Fundació RIVUS i investigadora de l’ICTA-UAB.