Consell Assessor

La finalitat dels consells assessors és oferir orientació i expertesa en els diferents àmbits de les finalitats i activitats fundacionals, per tal de garantir l’èxit de les iniciatives i la tasca de la Fundació. En aquests moments, la Fundació compta amb un Consell Assessor Científic-Tècnic format per membres de reconeguda trajectòria professional en els seus diferents àmbits.

Membres del Consell Assessor Científic-Tècnic

• Martí Boada, president del Consell Assessor Científic/Tècnic. Doctor en Ciències, geògraf i naturalista de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB).
  • Manel Poch, catedràtic d’Enginyeria Química de l’Institut de Medi Ambient de la Universitat de Girona (UdG).
  • Manel Gómez, catedràtic d’Enginyeria Hidràulica a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Jaume Oliver, historiador i tècnic als ajuntaments d’Aiguafreda i Sant Martí de Centelles.
  • Manel Isnard, biòleg i responsable de Medi Fluvial del Consorci Besòs Tordera.
  • Begoña Martínez, química i responsable de Planificació i Innovació del Consorci Besòs Tordera.
  • Joan Vila, expresident de la Fundació RIVUS i del Consorci Besòs Tordera.
  • Sergi Mingote, expresident del Consorci Besòs Tordera, alpinista i implicat en temes mediambientals.
  • Mercè Fernández, secretària del Consell Assessor Científic/Tècnic. Periodista i responsable de Comunicació i Promoció del Consorci Besòs Tordera.