La Fundació RIVUS presentarà el seu catàleg de recursos educatius en el marc d’una jornada organitzada per l’Ajuntament de Granollers

La sessió se celebrarà dimecres vinent, 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, en el Museu de Ciències Naturals de Granollers

El pròxim dimecres, 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, la Fundació RIVUS participarà en la jornada de presentació “Nou material expositiu i educatiu entorn al riu i la importància de l’aigua”, organitzada per l’Ajuntament de Granollers, que tindrà lloc a la seu del Museu de Ciències Naturals de la ciutat.

La tècnica de la Fundació RIVUS i coordinadora de l’Observatori RIVUS, Sònia Sánchez, i la responsable de Comunicació de la Fundació RIVUS i del Consorci Besòs Tordera, Mercè Fernández, seran les encarregades de presentar els materials educatius i divulgatius de què disposa en aquests moments l’entitat. A més, prendran part de la part pràctica de la jornada, on es durà a terme un debat obert i es faran propostes de coordinació.

La jornada serà l’acte de cloenda i retorn del procés participatiu amb el Consell dels Infants i l’Arrel (Fòrum de les adolescències de Granollers), i té com a objectiu ser una sessió de treball per a la reordenació i coordinació dels recursos i activitats educatives relacionades amb l’espai fluvial i l’aigua produïdes pels diferents agents impulsors.

La sessió, que se celebrarà entre les 9:30 i les 14 hores, s’adreça també a personal tècnic i representants polítics de les àrees de medi ambient i educació dels ajuntaments de la conca del Besòs, especialment la segona part dissenyada per recollir propostes concretes per impulsar i coordinar recursos i activitats relacionades amb aquest entorn fluvial. Per prendre-hi part cal formalitzar la inscripció prèvia en aquest enllaç.