La Fundació RIVUS organitza diverses activitats dins de la Fira d’Economia Verda i Circular de Granollers

La mostra se celebrarà del 19 al 21 de maig, en el marc dels actes de l’Ascensió del municipi, al recinte firal de Granollers

Per segon any consecutiu, la Fundació RIVUS participarà en la Fira d’Economia Verda i Circular (EVC), que se celebrarà del 19 al 21 de maig al Parc Firal de Granollers, en el marc de la tradicional Fira de l’Ascensió del municipi.

Dissabte, 20 de maig, en horari de matí, la Fundació RIVUS instal·larà a la zona Tallers un punt de divulgació i educació ambientals que comptarà amb tallers de dibuix per a la mainada, exposicions de biodiversitat i altres materials. A les 11 hores, des d’aquest mateix punt, s’iniciarà la visita guiada sota el títol “Sabies que el riu Congost és Xarxa Natura 2000?”. Els participants, acompanyats per experts, visitaran la zona del riu Congost propera al recinte firal i coneixeran el seu valor natural i la seva biodiversitat. Per prendre part de l’activitat s’aconsella inscripció prèvia (vegeu enllaç).

Per al diumenge, 21 de maig, entre les 10:30 i les 12:00 hores, s’ha programat la visita guiada a l’EDAR Granollers “Vols descobrir el viatge de les aigües invisibles?”. Aquesta activitat requereix inscripció prèvia (vegeu enllaç) i el punt de trobada serà la mateixa EDAR (vegeu ubicació aquí).

Aquestes diferents propostes de divulgació i educació ambientals s’emmarquen també dins el projecte H2O Connecta, que té com a principal objectiu contribuir en la millora de la connexió riu-societat per a una major valorització de l’entorn immediat. Està finançat per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) del Ministerio de Ciencia e Innovación i compta també amb cofinançament del Consorci Besòs Tordera.