La Fundació RIVUS participarà en la Fira d’Economia Verda i Circular de Granollers amb estand propi i amb diferents activitats paral·leles

La mostra se celebrarà del 27 al 29 de maig, en el marc dels actes de l’Ascensió del municipi, al recinte firal de Granollers

La Fundació RIVUS comptarà enguany amb un espai propi dins la Fira d’Economia Verda i Circular (EVC) que se celebrarà del 27 al 29 de maig al Parc Firal de Granollers, en el marc de la tradicional Fira de l’Ascensió del municipi. A l’estand de la Fundació RIVUS, ubicat al pavelló dedicat concretament a Economia Verda i Circular, els assistents podran conèixer l’activitat de l’entitat pel que fa a divulgació, educació ambiental, conservació, territori i recerca, com el seguiment de biodiversitat que es fa des de l’Observatori RIVUS a les conques del Besòs i de la Tordera. També s’oferirà informació sobre diferents aspectes vinculats al sanejament de les aigües residuals. Durant tota la fira, hi haurà presència de tècnics, monitors i experts en les diferents àrees per poder oferir informació de primera mà als visitants que s’hi acostin, que tindran també a la seva disposició materials (desplegables, pòsters, etc.) sobre biodiversitat i educació ambiental.

Activitats paral·leles

A més, la Fundació ha organitzat diverses activitats per a aquests dies de fira. Divendres, 27 de maig, entre les 16 i les 17 hores, a l’Espai Fòrum del recinte firal tindrà lloc la xerrada “Dels rius morts a la llúdriga”, a càrrec de Manel Isnard, responsable de Medi Fluvial del Consorci Besòs Tordera, i Sònia Sànchez, investigadora i tècnica de la Fundació RIVUS.

Per al matí de dissabte, 28 de maig, entre les 10:30 i les 12:30, sota el títol “Sabies que el Congost és Xarxa Natura 2000?”, tindrà lloc una sortida guiada a la zona propera del riu Congost. Durant la tarda, es faran diferents visites guiades als mòduls corresponents a “Les Aus”, “Peixos” i “La Llúdriga” que formen part de la mostra “Biodiversitat a les conques del Besòs i de la Tordera”.

Finalment, per al diumenge, 29 de maig, entre les 10:30 i les 12:30 hores, s’ha programat la visita guiada a l’EDAR Granollers “Vols descobrir el viatge de les aigües invisibles?”. Aquesta activitat requereix inscripció prèvia en aquest enllaç i el punt de trobada serà la mateixa EDAR (vegeu ubicació aquí).