Gran èxit d’afluència de públic a l’estand de la Fundació RIVUS a la Fira EVC

Durant els passats 27, 28 i 29 de maig, la Fundació RIVUS va prendre part de la Fira d’Economia Verda i Circular celebrada al Recinte Firal de Granollers. Centenars de persones, principalment públic familiar, es va acostar fins a l’estand de l’entitat per conèixer més en profunditat la biodiversitat dels rius de les conques del Besòs i la Tordera, a través de les exposicions “Aus”, “Peixos” i “Llúdriga”, així com altres aspectes relacionats amb la pedagogia o el sanejament.

Diumenge 29 de maig, una vintena de persones van assitir a la visita guiada organitzada a l’EDAR Granollers com a activitat paral·lela dins aquesta fira i inclosa dins els actes de la Setmana de la Natura.

Compartim algunes fotografies de les diferents activitats.

Articles Relacionats

Òscar Sierra, nou president de la Fundació RIVUS

Òscar Sierra, president del Consorci Besòs Tordera des del passat mes de setembre i alcalde de la Llagosta, ha assumit la presidència de la Fundació RIVUS, en substitució de Francesc Colomé, qui es manté dins el patronat de l’entitat com a vocal. Recordem que Colomé …