La Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana celebraran diumenge una matinal de natura al Parc de Can Font per commemorar el Dia Mundial dels Ocells

L’activitat, prevista inicialment per al 3 d’octubre, es va haver d’ajornar per la previsió de pluges

Sortides per a l’observació d’ocells, exposicions, tallers i una sessió d’anellament científic, entre altres, serviran per donar a conèixer les aus existents en aquest entorn fluvial

El pròxim diumenge, 24 d’octubre, al Parc de Can Font de Santa Eulàlia de Ronçana, tindrà lloc una matinal de natura, amb diferents propostes per a  tota la ciutadania, que servirà per commemorar la celebració, el passat 3 d’octubre, del Dia Mundial dels Ocells.

Les activitats s’iniciaran a les 9 hores, d’una banda, amb una sortida guiada per a l’observació d’ocells a càrrec de Xavier Larruy, investigador de la línia d’Aus de l’Observatori RIVUS, i de l’altra, amb la posada en marxa, per part del Grup Ornitològic del Tenes (GOT), de diferents tallers per a la construcció de caixes-niu, menjadores i hotels d’insectes, així com de manualitats per als més petits. A les 11 hores hi ha prevista una segona observació d’ocells a càrrec de la Fundació RIVUS. A les 11 hores hi ha prevista una segona observació d’ocells a càrrec de la Fundació RIVUS.

Per la seva banda, el Grup PARUS durà a terme durant tot el matí una sessió d’anellament científic, i els assistents podran visitar, entre altres, l’exposició itinerant editada per la Fundació RIVUS “Les Aus”.

La matinal, que finalitzarà cap a les 13 hores, està organitzada per la Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana, juntament amb el Consorci Besòs Tordera, el GOT i l’Observatori RIVUS, i compta amb el suport del Grup PARUS i les empreses Freudenberg i Grifols.