La Fundació RIVUS i el grup naturalista la Bassassa organitzen una conferència sobre diatomees al Casal Cultural de Santa Maria de Martorelles

L’activitat, inclosa dins el cicle de conferències temàtiques del projecte H2O Connecta, comptarà amb la ponència de l’investigador de l’Observatori RIVUS Joan Gomà, expert en la matèria

El pròxim divendres, 3 de febrer, a les 18:30 hores, el Casal Cultural de Santa Maria de Martorelles acollirà la conferència “Les diatomees: la bellesa oculta dels nostres rius”, organitzada per la Fundació RIVUS i el grup naturalista La Bassassa. Aquesta activitat s’inclou dins el cicle de conferències que la Fundació RIVUS està duent a terme dins el projecte de divulgació, formació i educació ambientals H2O Connecta.

L’acte comptarà amb la participació de Joan Gomà, investigador responsable de la línia de seguiment de Diatomees dins l’Observatori RIVUS i professor de la Universitat de Barcelona (UB) i de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Amb la seva ponència “Diatomees: la bellesa oculta dels nostres rius. Algues microscòpiques per conèixer la qualitat ecològica del riu” explicarà com són i quina informació ens aporten aquests éssers microscòpics que trobem a rius i a totes les masses d’aigua.

També tindrà lloc la projecció del vídeo Línia de seguiment de diatomees, editat per la Fundació RIVUS i ja disponible al seu canal de YouTube.

Per prendre part de l’activitat, tot i ser gratuïta, es recomana fer la inscripció en aquest enllaç.

Sobre el projecte H2O Connecta
El projecte H2O Connecta té com a principal objectiu contribuir en la millora de la connexió riu-societat per a una major valorització de l’entorn immediat. Està finançat per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) del Ministerio de Ciencia e Innovación i compta també amb cofinançament del Consorci Besòs Tordera.