Convocat el VIII Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote

Els estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius poden presentar els seus treballs dedicats a l’aigua i/o als espais fluvials fins al 30 de juny de 2023

La Fundació RIVUS posa en marxa el VIII Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote, que té per objectiu promoure i reconèixer la feina dels estudiants de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) i de Grau Superior (CFGS) que han dedicat els seus treballs de recerca o treballs escrits de mòdul a l’aigua i/o als entorns fluvials.

Entre els requisits que han de reunir els treballs és que siguin inèdits i que hagin estat presentats durant el curs 2022-2023.

Les temàtiques del premi són l’aigua, com a recurs escàs, els seus usos, la importància de la seva preservació i els processos de depuració de les aigües residuals; i els entorns fluvials, com a hàbitats per a la fauna i la flora, com a espais rics en patrimoni històric i com a noves zones per a usos lúdics, esportius i socials, especialment al seu pas per pobles i ciutats.

El jurat atorgarà dins de cada categoria, Treball de Recerca i Treball Escrit de Mòdul, un primer premi i dos accèssits. Els primers premis reben una targeta regal per import de 250 euros per a la compra de complements tecnològics, llibres, música i material educatiu. En el cas dels accèssits, la quantitat és de 150 euros. Els centres educatius d’on procedeixin els estudiants guardonats reben xecs pel mateix import. En total es repartiran més de 2.000 euros en premis.

Aquests guardons, que es convoquen anualment des de l’any 2016 i que han reconegut prop d’una quarantena de treballs, compten amb el patrocini de les empreses Sorigué i Grifols.

El termini per presentar els treballs finalitzarà el 30 de juny de 2023.

BASES DEL VIII PREMI DE TREBALLS ACADÈMICS SERGI MINGOTE