Una trentena de persones participen en l’ItineraRius Let’s Clean UP

L’activitat ha inclòs també un Espai RIVUS amb materials didàctics i expositius i un taller de dibuix, i una visita a l’EDAR Montornès del Vallès

Prop d’una trentena de persones han participat aquest diumenge, 19 de maig, en la segona edició de l’ItineraRius Let’s Clean Up celebrat en un tram del riu Besòs comprès entre els municipis de Martorelles, Montornès del Vallès i Montmeló.

Durant aquesta matinal de neteja i natura, els voluntaris, principalment famílies, han recollit petites deixalles d’aquest entorn fluvial (principalment llaunes, bricks i envasos plàtics, papers, etc.). Parale·lament, s’ha instal·lat un Espai RIVUS amb materials divulgatius i educatius sobre biodiversitat i amb un taller de dibuix.

En finalitzar les tasques de recollida, algunes famílies han dut a terme la visita guiada a l’EDAR Montornès del Vallès, on se’ls hi ha explicat com es duu a terme el sanejament de les aigües residuals.

L’activitat ha estat organitzada per la Fundació RIVUS, conjuntament amb el Consorci Besòs Tordera i l’Ajuntament de Montornès del Vallès, i ha comptat també amb la col·laboració dels ajuntaments de Martorelles i Montmeló i amb l’associació Montornès Animal.