Espai RIVUS amb un taller de dibuix i exposicions a la Fira EVC de Granollers

Per tercer any consecutiu, la Fundació RIVUS participarà en la Fira d’Economia Verda i Circular (EVC), que se celebrarà del 10 al 12 de maig al Parc Firal de Granollers, en el marc de la tradicional Fira de l’Ascensió del municipi.

La Fundació RIVUS instal·larà dissabte, 11 de maig, entre les 18 i les 20 hores, a la zona Tallers, un Espai RIVUS, un punt de divulgació i educació ambientals que comptarà amb un taller de dibuix per a la mainada, amb les rèpliques a escala real d’espècies emblemàtiques dels nostres entorns fluvials (ànecs collverd, llúdriga, bernat pescaire, blauet, entre altres) com a protagonistes; un recull d’algunes exposicions itinerants sobre biodiversitat i altres materials pedagògics.

L’objectiu d’aquest Espai RIVUS és acostar la biodiversitat pròpia dels rius als assistents a aquesta fira, i també donar-los a conèixer la importància de la preservació d’aquests entorns.