Prorrogada fins al 30 de juny la recepció de treballs per participar en la VI edició del Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote

El certamen s’adreça a estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius que hagin dedicat els seus treballs de recerca o de curs a temes relacionats amb l’aigua i/o rius i entorns fluvials.

La Fundació RIVUS ha decidit ampliar el termini de presentació de treballs de recerca i de curs per prendre part en la VI edició del Premi de Treballs Acadèmics Sergi Mingote. Inicialment, la data límit finalitzava avui, 4 de juny, però finalment s’ha decidit prorrogar-ho fins al 30 de juny davant les propostes rebudes durant els darrers dies.

Els estudiants que hi vulguin participar poden presentar els seus treballs segons s’indica a les Bases, disponibles a la web de la Fundació RIVUS. L’objectiu d’aquests premis és promoure i reconèixer els estudiants que fan recerca i anàlisi d’aspectes relacionats amb l’aigua i els entorns fluvials, preferentment de les conques del Besòs o de la Tordera.

Cada any, es reparteixen més de 1.000 euros en premis i es reconeixen alumnes i centres educatius, amb l’objectiu de fomentar l’estudi d’aquests àmbits entre els joves.

Articles Relacionats

Detectat un nucli familiar de llúdrigues al riu Ripoll

Durant les investigacions s’han identificat quatre exemplars d’aquest mamífer en una zona on fins ara no es tenien evidències del seu establiment En el context del “Projecte de seguiment i estudi de la llúdriga a les conques del Besòs i de la Tordera”, que estan …