Òscar Sierra, nou president de la Fundació RIVUS

Òscar Sierra, president del Consorci Besòs Tordera des del passat mes de setembre i alcalde de la Llagosta, ha assumit la presidència de la Fundació RIVUS, en substitució de Francesc Colomé, qui es manté dins el patronat de l’entitat com a vocal. Recordem que Colomé ha estat president de la fundació durant el darrer any, càrrec que va començar a exercir uns mesos després que fos nomenat president del Consorci Besòs Tordera (juny 2022).

Sierra esdevé així el quart president de l’entitat. El primer va ser Joan Vila, tot coincidint amb la seva presidència dins del Consorci entre els mesos de juny de 2018 i octubre de 2019; seguit de Josep Monràs, que va ser-ho entre els mesos d’octubre de 2019 i desembre de 2022.

“Per a mi és un honor ser el president d’aquesta entitat que està fent tanta i tan bona feina per acostar la ciutadania als entorns fluvials i per donar a conèixer el gran patrimoni natural que tenim i la necessitat que entre tots i totes el preservem i el cuidem”, ha subratllat el nou president. “Compto dins el patronat de l’entitat amb el suport i l’experiència de presidents anteriors, com són Josep Monràs i Francesc Colomé, i amb grans professionals i experts en la matèria, així com amb el suport i l’expertesa del seu Consell Assessor i de l’equip tècnic que hi ha al darrere”, ha matisat Sierra. A més de Sierra i els expresidents Monràs i Colomé, el patronat està format per Albert Solà, gerent del Consorci Besòs Tordera, i Nicolàs Zamora, gerent de CCB Serveis Mediambientals.

Moment en què Sierra és nomenat president del Consorci Besòs Tordera, prenent el relleu a Colomé (Junta General de setembre 2023).