La Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana celebren aquest diumenge el Dia Mundial dels Ocells al Parc de Can Font

El pròxim diumenge, 3 d’octubre, al Parc de Can Font de Santa Eulàlia de Ronçana, tindrà lloc una matinal de natura per celebrar el Dia Mundial dels Ocells, amb diferents propostes per a  tota la ciutadania.

Les activitats s’iniciaran a les 9 hores, d’una banda, amb una sortida guiada per a l’observació d’ocells (amb una segona sortida prevista a les 11 hores) a càrrec de Xavier Larruy, investigador de la línia d’Aus de l’Observatori RIVUS, i de l’altra, amb la posada en marxa, per part del Grup Ornitològic del Tenes (GOT), de diferents tallers per a la construcció de caixes-niu, menjadores i hotels d’insectes, així com de manualitats per als més petits.

Per la seva banda, el Grup PARUS durà a terme durant tot el matí una sessió d’anellament científic, i els assistents podran visitar, entre altres, l’exposició itinerant editada per la Fundació RIVUS “Les Aus”.

La matinal, que finalitzarà cap a les 13 hores, està organitzada per la Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana, juntament amb el Consorci Besòs Tordera, el GOT i l’Observatori RIVUS, i compta amb el suport del Grup PARUS i les empreses Freudenberg i Grifols.

Podeu consultar AQUÍ el cartell amb el programa de l’activitat.