Canon Business Center Vallès escull la Fundació RIVUS per col·laborar en els projectes d’educació i divulgació ambientals que promou l’entitat

L’empresa és un dels principals socis del fabricant japonès Canon i la número 1 en vendes d’equips multifuncionals de la gamma d’equips remanufacturats Canon imageRUNNER ADVANCE ES, fet que li permet col·laborar amb iniciatives relacionades amb la cura del medi ambient del seu entorn

Canon Business Center Vallès, ubicada a l’Ametlla del Vallès (Vallès Oriental, Barcelona), ha seleccionat la Fundació RIVUS per fer una aportació econòmica que ha de servir a l’entitat per continuar tirant endavant els projectes i les activitats que contribueixen a les seves finalitats fundacionals.

Per aquest motiu, aquest matí Jordi Salom, director comercial de Canon Vallès, i Albert Solà, patró de la Fundació RIVUS i gerent del Consoci Besòs Tordera (ens impulsor de la Fundació), han formalitzat aquesta col·laboració a la seu del Consorci i la Fundació, ubicada a Granollers (Vallès Oriental, Barcelona). A més, han aprofitat la trobada per presentar les diferents línies d’actuació que duu a terme la Fundació per contribuir a la millora dels entorns fluvials.

“Per a la nostra Fundació és un honor que una empresa com Canon, representada a la nostra comarca per Canon Business Center Vallès, hagi pensat en nosaltres per atorgar aquest donatiu que servirà per continuar impulsant accions d’educació ambiental i d’innovació i recerca, entre altres, sempre amb els nostres entorns fluvials com a protagonistes”, ha agraït Albert Solà aquest matí.

Des de l’empresa Canon han valorat que es tracti d’una entitat dedicada a millorar l’àmbit proper a la seva àrea d’actuació, en aquest cas els entorns fluvials, amb resultats tangibles en el territori, i que també tingui l’educació i la divulgació ambientals a la ciutadania en el centre de les seves prioritats.

“L’estreta relació de confiança i col·laboració entre Canon i la nostra empresa, fruit de dècades de treball conjunt, juntament amb els resultats que hem obtingut en vedes d’equips multifuncionals remanufacturats de la gamma imageRUNNER ADVANCE ES, ens ha permès seleccionar una entitat sense ànim de lucre per ajudar-la amb les seves iniciatives i en el compliment dels seus objectius”, ha explicat Jordi Salom. “Hem considerat que la Fundació RIVUS és l’entitat més adequada, tenint en compte tots els seus projectes i esforços en la cura dels nostres entorns fluvials, així com el component educatiu i de divulgació present a totes les seves accions”, ha afegit.

Reprentants de Canon Vallès visitant aquest matí la seu de la Fundació RIVUS i el Consorci Besòs Tordera

Sobre la Fundació RIVUS

Creada l’any 2019, la Fundació RIVUS té entre les activitats fixades en els seus estatuts la creació de programes d’educació ambiental i d’activitats educatives i de lleure; la promoció i el suport al voluntariat ambiental; la promoció d’activitats de conscienciació, sensibilització i participació en temes ambientals i de gestió dels recursos hídrics i del cicle de l’aigua als ajuntaments de les conques del Besòs i de la Tordera; la publicació d’estudis i altres tipus de documents i la concessió de beques, subvencions i ajudes a entitats i organitzacions que vetllin per la conservació, protecció i educació ambiental i per la conservació dels recursos hídrics. L’impuls de projectes de recerca i d’investigació dins l’àmbit de la conservació i preservació de la natura és una altra de les línies sobre les quals incideix aquesta entitat.

Sobre Canon Business Center Vallès

Amb oficines a l’Ametlla del Vallès, Sabadell i Vic, Canon Business Center Vallès és una empresa tecnològica amb 45 anys d’experiència especialitzada en solucions d’impressió, digitalització de processos i solucions informàtiques.
Conscients que la productivitat, l’eficiència i la seguretat de la informació són essencials per als negocis, Canon CBC Vallès ajuda les empreses a optimitzar temps i reduir costos en els seus processos documentals, digitals i impresos, alhora que manté la infraestructura informàtica protegida. Les aliances amb les companyies líders en tecnologia de la informació, ciberseguretat, desenvolupament de programari i emmagatzematge en el núvol, ajuden a Canon CBC Vallès en el seu compromís de donar un servei integral, segur, flexible i de qualitat.

Sobre Canon Europa

Canon Europa és la seu estratègica de EMEA de Canon Inc., proveïdor global de tecnologia i serveis d’imatge. Canon Europa està present a uns 120 països, compta amb prop de 12.850 empleats i aporta gairebé una quarta part dels ingressos globals anuals de Canon. Fundada l’any 1937, el desig d’innovació contínua ha mantingut a Canon a l’avantguarda de l’excel·lència en imatge durant els més de 80 anys d’història, i manifesta el compromís per invertir a les àrees adequades i aprofitar les oportunitats de creixement, des de càmeres a impressores comercials i des de consultoria de negocis a tecnologia sanitària. La filosofia corporativa de Canon és Kyosei: “viure i treballar plegats pel bé comú”. A EMEA, Canon Europa aspira al creixement empresarial sostenible, centrant-se en reduir el seu propi impacte ambiental i ajudar els clients a disminuir el seu utilitzant els productes, solucions i serveis.