Arrenca el projecte VoluntaRius amb una enquesta sobre voluntariat a la conca del Besòs

El projecte VoluntaRius neix de la col·laboració entre el Grup de Recerca Community-based Urbanism, format per investigadors de la UIC Barcelona School of Architecture, juntament amb investigadors dels Grups de Recerca  PsicoSAO (Psicologia Social, Ambiental i Organitzacional) i GRICS (Interacció i Canvi Social) de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu d’aquest projecte és estudiar en profunditat el paper del voluntariat ambiental per donar-li més visibilitat i mobilitzar persones i recursos per potenciar-lo i sumar sinergies.

Per aquest motiu, des d’aquest projecte, s’ha dissenyat un qüestionari per aprofundir en el coneixement del voluntariat. Des de la Fundació RIVUS animem a totes aquelles persones vinculades al voluntariat ambiental en rius a la conca del Besòs a participar en l’estudi tot responent, abans del 20 de setembre, el següent qüestionari:

Aquest projecte és finançat amb una ajuda de recerca del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya.

El projecte compta amb el suport de xarxes i entitats vinculades amb el voluntariat ambiental.