Arrenca el projecte VoluntaRius amb una enquesta sobre voluntariat a la conca del Besòs

El projecte VoluntaRius neix de la col·laboració entre el Grup de Recerca Community-based Urbanism, format per investigadors de la UIC Barcelona School of Architecture, juntament amb investigadors dels Grups de Recerca  PsicoSAO (Psicologia Social, Ambiental i Organitzacional) i GRICS (Interacció i Canvi Social) de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu d’aquest projecte és estudiar en profunditat el paper del voluntariat ambiental per donar-li més visibilitat i mobilitzar persones i recursos per potenciar-lo i sumar sinergies.

Per aquest motiu, des d’aquest projecte, s’ha dissenyat un qüestionari per aprofundir en el coneixement del voluntariat. Des de la Fundació RIVUS animem a totes aquelles persones vinculades al voluntariat ambiental en rius a la conca del Besòs a participar en l’estudi tot responent, abans del 20 de setembre, el següent qüestionari:

Aquest projecte és finançat amb una ajuda de recerca del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya.

El projecte compta amb el suport de xarxes i entitats vinculades amb el voluntariat ambiental.

Articles Relacionats

La Fundació RIVUS i l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana celebraran diumenge una matinal de natura al Parc de Can Font per commemorar el Dia Mundial dels Ocells

L’activitat, prevista inicialment per al 3 d’octubre, es va haver d’ajornar per la previsió de pluges Sortides per a l’observació d’ocells, exposicions, tallers i una sessió d’anellament científic, entre altres, serviran per donar a conèixer les aus existents en aquest entorn fluvial El pròxim diumenge, …